תמיכה ושירות

תוכן עניינים

מחלקת תמיכה ושירות

מחלקת השירות של פריזמה מבינה את צרכי הלקוח במקצועיות ובאדיבות. שירות הלקוחות זורם בעורקינו, אנו משקיעים קורסים מקצועיים וזמן רב באימון להכשרת אנשי השירות הטובים בארץ. שירות אצלינו – קשר בין מנהל השירות ללקוח ולטכנאי עד להגעה לפתרון המיטבי.

ליצירת קשר:
מייל- service@prisma.co.il, נייד- 050-7623800

ייעוץ והדרכה

מערכת השקילה שלך. מזייפת? לא אמינה? בעייתית? נשמח להגיע אליך ולפתור את הבעייה. בישראל קיימות מאות מערכות שהשבחנו ושיפרנו.

נשמח אם תפנה אלינו בכל עניין:

מעבדת אימות דיוק

מחלקת אימות הדיוק בניהולו של אמג'ד, מוסמכת ע”י משרד התעשייה והמסחר לבצע אימות דיוק באופן מקצועי ומדוייק בהתאם לדרישות ISO- 9001 למאזניים מכל הסוגים. מחלקת השירות והמעבדה מתחייבות בפני הלקוח: להעניק את שירותי המחלקות ללקוחות בצורה מקצועית, אמינה, מהירה, ובאדיבות, הגינות וסובלנות, תוך הקפדה על זכויותיו של מקבל השרות. לטפל בתקלה בצורה יסודית ומקצועית תוך הקפדה על כך שתקלות השקילה לא יחזרו על עצמם. לשאוף לשיפור תמידי ברמת השירות הניתן על ידינו.

ליצירת קשר:
אמג'ד אבו מוך / Hamjad Abu Mok : נייד- 050-5377186

אמנת שירות

קשר בין ספק ללקוח, הוא הקשר הכי חשוב עבורנו. ביטוי זה אינו מס שפתיים עבורנו אלא דרך חיים. העמדת צורכי הלקוח בראש סדר העדיפויות של החברה: מגוון עובדי החברה יעשו הכול על מנת להתאים ללקוח את הציוד הדרוש לו על פי צרכיו ובתנאים הטובים ביותר. אנו מאמינים כי שביעות רצון לקוח היא ערך עליון ולכן אנו נבצע את הנדרש כדי לתת לך מענה מקצועי, אמין, איכותי ובזמן המיידי ביותר האפשרי.

אישורים והסמכות

תעודת ISO 2024:

ISO 2024

אישור מבדקת שירות

מבדקת שירות נייד 050-7623800

יצירת קשר

דילוג לתוכן